BEST STARTUP

Startupy stają się integralną częścią branży kreatywnej i marketingowej.

Aby w pełni rozwinąć potencjał Waszych pomysłów, potrzebujecie wsparcia. Wsparcie to rozumiemy jako dostarczenie merytorycznej wiedzy i  dzielenie się z Wami doświadczeniem ekspertów z branży komunikacji marketingowej i marketingu. Jesteśmy gotowi pomóc wyznaczać właściwe kierunki i skuteczne metody działania.

SAR to miejsce, w którym spotykają się i dyskutują ze sobą uznani specjaliści marketingu i reklamy.

Misją naszego projektu jest:

  • dostarczenie adekwatnej do Waszych potrzeb wiedzy, której nie znajdziecie w podręcznikach marketingu. Zapewni to starannie dobrana grupa mentorów, na co dzień zajmujących się planowaniem i realizacją strategii komunikacji dla znanych marek.
  • zacieśnienie współpracy między pracownikami marketingu i reklamy a twórcami innowacyjnych produktów i technologii, które mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych firmach.

Dzięki serii marketingowych wykładów oraz warsztatów Ty i Twój zespół będziecie mogli skupić się na tym, na czym zależy Wam najbardziej – na tworzeniu i ulepszaniu własnego produktu.

Uczestnictwo w naszym programie nie zapewni Ci konkretnych umów z inwestorami – o to będziecie musieli zawalczyć razem ze swoim zespołem. My stworzymy Wam do tego warunki – TOP5 startupów zaprezentuje się na dużej scenie podczas bloku startupowego konferencji Innovation Day przed dyrektorami zarządzającymi największych agencji marketingowych oraz ich klientami.

Do programu zakwalifikuje się 20 najlpszych startupów. Program podzielony jest on na konkretne etapy:

SZKOLENIE GRUPOWE: wszystkie zakwalifikowane startupy wezmą udział w szkoleniach, których celem jest przybliżenie uczestnikom zasad funkcjonowania branży reklamowej, poprawy efektywności współpracy z tworzącymi ją podmiotami oraz poszerzeniu wiedzy z zakresu promocji własnej marki. Szkolenia odbędą się w ciągu jednego dnia.

MENTORING: startup i mentor mają miesiąc na wspólne spotkania, dzielenie się wiedzą, doradztwo i naukę. Etap mentoringowy zakończony jest pitchem przed jury programu, które spośród wszystkich uczestników wybierze TOP5. Wyłonione zespoły wystąpią na dużej, a pozostali uczestnicy na małej scenie, podczas konferencji Innovation Day 16 maja 2016 roku w Centrum Konferencyjnym Muranów w Warszawie.

SZKOLENIE TOP5: wyłoniona przez jurorów piątka uczestników odbędzie dodatkowe konsultacje ze swoim mentorem, skoncentrowane na doskonaleniu umiejętności z zakresu wystąpień publicznych i prezentacji własnego projektu. Ich celem jest przygotowanie uczestników do wystąpienia podczas konferencji Innovation Day oraz potencjalnego zwycięzcę podczas festiwalu Lions Innovation w Cannes.

Przedstawiamy Komitet Innvoation Ad 2016

Komitet