PREAMBUŁA

Innovation AD

Świat przyspiesza.

Najbardziej spektakularne sukcesy ostatnich lat odnosiły na świecie firmy i produkty, które powstawały i podbijały rynek w bezprecedensowym tempie. Jesteśmy świadkami, jak w ciągu kilku lat połowa ludzkości zaczyna używać nowej technologii/urządzenia/usługi, które jeszcze dekadę temu byłyby nie do pomyślenia. Projekty, które niedawno wydawałyby się nam mrzonkami potrafią całkowicie zmienić zasady, które rządzą potężnymi, ukształtowanymi przez dziesięciolecia rynkami.

Zazdrościmy.

Śledzimy zazdrośnie odnoszące sukces firmy, marząc po cichu, że podobnie przebojowy projekt pojawi się w naszym kraju i podbije świat. A jednocześnie boimy się ryzyka odważnych decyzji. Boimy się inwestowania w nowe, niepewne rozwiązania. Boimy się kierować wizją, ambicją i pasją, bo trudno z góry zaprognozować efekty takich decyzji.

Odstajemy.

Jeśli Polska ma się rozwijać w przyzwoitym tempie, musimy sobie uświadomić jedno: sukcesy, które tak chętnie obserwujemy i podziwiamy, nie wzięły się z przypadku. U ich podstaw była wielka wizja, determinacja we wdrażaniu i solidne inwestycje, nie tłumione obawą przed porażką. To wciąż postawa w naszym kraju rzadko spotykana.

Dlatego powstała platforma INNOVATION AD.

Zrzeszone w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR firmy, najważniejsze globalne i polskie przedsiębiorswa zajmujące się szeroko pojętym marketingiem, podejmują inicjatywę rozwoju myślenia innowacyjnego i promocji innowacji. Zadeklarować działanie innowacyjne jest łatwo, ale w praktyce napotyka ono wiele wewnętrznych barier, braki w know how, procesach wdrożeniowych, brak wsparcia od top managementu.

Ambicją Innovation AD jest przełamanie tych barier. Pokazanie, że bez względu na segment rynkowy i ustalone wzorce da się stworzyć nową jakość i dobrze na niej zarobić.

Innovation AD ma stać się katalizatorem innowacji w obszarze marketingu, które przynoszą wymierną biznesową wartość. Promujemy i definiujemy innowację, jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, ich modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży. Od ubiegłego roku budujemy wizerunek tego projektu, jako najważniejszej platformy o innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce.

Mamy świadomość, że innowacyjność jest zjawiskiem bardzo pożądanym w branży marketingowej, ale w większości organizacji występują fundamentalne trudności z jej wprowadzaniem. Rozumiemy twarde realia rynkowe i jednocześnie wiemy, jak poszukiwać odważnych, nowych idei, które będą budować biznes w kolejnych latach. Chcemy łączyć biznes z najwyższej klasy umiejętnościami i wiedzą marketingową oraz innowatorami z różnych środowisk (naukowych, technologicznych, kreatywnych/artystycznych, startupowych).

Co to da, realnie?

Innowacja, która buduje wymierną wartość przedsiębiorstwa i zapewnia mu strategiczną przewagę konkurencyjną na lata powstaje na styku biznesu, technologii oraz nowych, odważnych idei. To rejony często od siebie odległe, ale łączy je zrozumienie punktu widzenia i potrzeb konsumenta. Potrzeb uświadomionych, które należy dobrze zdiagnozować, ale także tych, które mogą dopiero powstać pod wpływem pojawienia się na rynku odpowiedniej oferty. To właśnie pola kompetencji firm zrzeszonych w SAR.

Śmiały cel.

Chcemy zachęcać najambitniejsze polskie przedsiębiorstwa do budowania przewag konkurencyjnych poprzez szukanie prawdziwych innowacji. Rozwiązań, które w perspektywie strategicznej pozwolą podbić rynki nie tylko lokalne, ale też dadzą szansę na wyjście z oryginalną ofertą w świat. Liczymy na współdziałanie autorytetów biznesowych, liderów i wizjonerów, którzy wiedzą, że jest to najlepsza droga dla naszych przedsiębiorstw, żeby w perspektywie kilku lat osiągnąć wymierny biznesowy sukces.

Przyspieszajmy.

To najlepszy sposób pokazania światu, nie tylko, że nadążamy. Pokażmy, że potrafimy pociągnąć go za sobą.

Przedstawiamy Komitet Innvoation Ad 2016

Komitet

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close