WIELKI MANIFEST MAŁYCH INNOWACJI

Nie ma dużych i małych innowacji.

Każda innowacja w chwili wprowadzenia wydaje się jej autorom akuratna i zdroworozsądkowa. Drobna i zwyczajna. Choć jej wdrożenie poprzedza ciężki i bolesny proces przekonywania do niej odbiorców i decydentów, którym rozsądek przypomina o wielkim ryzyku porażki.

Wielkie są efekty innowacji.

Efekty, które są widoczne dużo później niż w chwili stworzenia innowacji. Efekty, których skala zaskakuje czasem samych twórców.

Innowacja to coś nowego, co ma praktyczne zastosowanie.

Po prostu i zwyczajnie. Dlatego innowacją są też rzeczy małe, drobne, które coś ułatwiają, coś dodają, coś tworzą. A innowacyjność to wprowadzanie czegoś nowego, co ma praktyczne zastosowanie. Jak my w tym akapicie dwa zdania wcześniej.

Innowacje zmieniają rzeczywistość.

Trzeba to mocno i wyraźnie powiedzieć. Zmieniają przez dodanie nowej części do zastanego zbioru wszystkich składowych tej rzeczywistości lub przez dodanie do tego zbioru nowej kombinacji starych części. Zmieniają ją także przez zastosowanie czegoś, co było znane w innej dziedzinie tam, gdzie nikt wcześniej tego czegoś nie używał. To również jest innowacja.

Wszystkie innowacje są tak samo duże.

A raczej tak samo małe. Dlatego czasem trudno je wszystkie zauważyć, dostrzec i należycie docenić. Konkurs Innovation AD jest po to, aby pokazywać je w świetle jupiterów na scenie, opromienione uznaniem jurorów i podziwem publiczności. Aby oklaskiwać na stojąco nowe pomysły z dziedziny marketingu i komunikacji marketingowej wprowadzone w życie. Niezależnie od kanału, narzędzia, zasięgu. Niezależnie od tego czy powstały w agencji mediowej, w agencji kreatywnej, bezpośrednio u klienta, czy medium. I trzymać kciuki za wielkie efekty tych innowacji.

Nie ma dużych i małych nagród w konkursie Innovation AD.

Każda nagroda jest wielka. Każda nominacja, każdy kolor nagrody, każde Grand Prix jest świadectwem, że zdaniem jurorów bezapelacyjnie nastąpiła zmiana w zastanej rzeczywistości. Że komuś, grupie osób udało się zmienić świat. Choćby w maleńkim zakresie. Z jakim skutkiem jeszcze nie wiadomo na pewno, ale dla nas nie to jest najważniejsze. Na nowo ułożyliśmy kategorie. Kolejny raz zmieniliśmy myślenie o nich. Na pewno nie ostatni raz. W końcu to konkurs na innowacje. Chcemy móc porównywać rozwiązania o podobnych charakterystykach. Doceniać i technologię i pomysł. Nagradzać zarówno implementacje jak i same produkty. Wszystko może być innowacją, więc przed niczym się nie zamykamy.

W konkursie Innovation AD będziemy doceniać wszystkie małe/duże innowacje, które wywołają w nas wielki zachwyt.

 

 

Przedstawiamy Komitet Innvoation Ad 2016

Komitet

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close