O TEST&LEARN

Choć z roku na rok coraz więcej mówi się o innowacjach i innowacyjności, wciąż zbyt często kojarzą się one z wyjątkowym przebłyskiem geniuszu, eureką, która w cudowny sposób pojawia się i? znika, dając bogactwo i sławę wybrańcom, a wysokie koszty przegranym.

Dziś niemal każdy marzy o swojej własnej innowacji, która zmieni zasady gry, stworzy nową wartość zapewniając mu strategiczną przewagę nad konkurencją, jednak niewielu zdaje sobie sprawę, że to wcale nie musi być cudowne zrządzenie losu, ale zaplanowane, metodyczne i efektywne działanie całej firmy.

Dlatego rozszerzamy projekt Innovation AD o dział ?TEST&LEARN?, w ramach którego będziemy realizowali program edukacyjny, warsztaty, wykłady, otwarte spotkania i aktywności specjalne, których celem będzie rozwijanie postaw i kultury organizacyjnej oraz procesów i metodologii wspomagających innowacyjność, aby coraz rzadziej była one dziełem przypadku, a coraz częściej wynikiem profesjonalnej wiedzy, doświadczenia i umiejętności z zakresu tworzenia, zarządzania i wdrażania innowacji.

Innovation AD Test&Learn to wiele różnych możliwości zdobycia, rozwijania oraz poszerzenia wiedzy z zakresu innowacji i innowacyjnego myślenia.

Przedstawiamy Komitet Innvoation Ad 2016

Komitet

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close