YOUNG MEDIA LIONS

Young Media Lions to konkurs dla młodych ludzi z domów mediowych i działów mediowych agencji reklamowych, którzy wykażą się strategicznym myśleniem i innowacyjnym podejściem do rozwiązywania problemów marketingowych i planowania komunikacji marketingowej.

Nagrodą dla zwycięzców Young Media Lions jest udział w międzynarodowym finale konkursu Young Lions Competition podczas Festiwalu Cannes Lions!

Konkurs jest przeznaczony dla osób mających 30 lat lub mniej (urodzonych po 25 czerwca 1985). Do Konkursu zgłoszone zostać mogą dwuosobowe zespoły, których zadaniem będzie opracowanie oraz prezentacja strategii mediowej / komunikacyjnej w oparciu o brief. Konkurs daje uczestnikom możliwość pokazania swoich umiejętności i drzemiącego w nich potencjału, poprzez samodzielną pracę nad briefem klienta. Prace oceniają ekspeci z branży komunikacyjnej: stratedzy, mediowcy, marketerzy, klienci.

Przedstawiamy Komitet Innvoation Ad 2016

Komitet

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close